آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار انسان هایی است که پرچم حسینی و عاشورایی را در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی برافراشتند.
به گزارش تنویر، سردار یداله بوعلی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار انسان هایی است که پرچم حسینی و عاشورایی را در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی برافراشتند و حماسه ای را رقم زدند که موجبات اقتدار ایران اسلامی و یاس و نااُمیدی استکبار جهانی را برای همیشه فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی مفاهیم این دوره درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: طِیِ این هفته بیش از 4500 ویژه برنامه شاخص توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس اجرا می شود که در سال جاری سعی شده است کیفیت و کمیت برگزاری برنامه ها نسبت به سال های گذشته ارتقاء پیدا کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و بسیج نقش محوری در برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس بر عهده دارند، گفت: تکریم 1200 خانواده شهید و ایثارگر، برگزاری 50 یادواره شهید به همراه برپایی 50 نمایشگاه دفاع مقدس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس هستند.

وی در رابطه با برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان فارس گفت: عملیات غرورآفرین فتح المبین از 31 شهریور تا 6 مهر در شهرستان مرودشت بازسازی می شود و ویژه برنامه تجلیل از 700 پیشکسوت دفاع مقدس نیز در شیراز برگزار می شود.

سردار بوعلی با اشاره به نقش درخشان پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این قشر فداکار در عرصه مقابله با بیماری کرونا و نجات جان مردم تاکنون زحمات فراوانی کشیده اند و در همین راستا فرماندهان نیروهای مسلح فارس همزمان با هفته دفاع مقدس ضمن حضور در بیمارستان ها از زحمات کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت تجلیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بر مبنای شعار محوری " ما قوی هستیم " برگزار می شوند، گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی با محوریت هفته دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان نمونه و سربازان برتر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در استان فارس هستند که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر با پاسداشت یاد و مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مکتب و شخصیت این شهید بزرگوار الگو و راهنمای جوانان بسیجی و شاخص سبکِ زندگی اسلامی و انقلابی است و ما نیز با تاسی از این شهید بزرگوار در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام می کنیم که همچون گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی کامل داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: