آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
فرمانده سپاه لامرد:
سرهنگ پاسدار جعفری گفت: نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، با محوریت شهید ریاضی پور و شهیدطالبی در مسجدجامع شهر لامرد برگزار می‌شود
به گزارش تنویر، سیدمحمودجعفری در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لامرد، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۱۰ برنامه فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج لامرد برگزار می شود.

وی افزود: به یمن هفته دفاع مقدس و با کمک خیرین، تعدادی از زندانیان غیرعمد به کانون خانواده‌هایشان باز می گردند همچنان کمک‌های مومنانه نیز در قالب بسته های همکلاسی مهربان به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

فرمانده سپاه لامرد بیان کرد: همزمان با سراسر کشور بسیجیان و رزمندگان شهرستان لامرد نیز در روز ۳۱ شهرویور ماه با حضور در مصلای نماز جمعه به صورت مستقیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش خواهند داد و از بسیجیان برتر تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت، ۴۰ نماهنگ یک دقیقه ای در خصوص حفظ ارزشهای دفاع مقدس ساخته اند که در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

جعفری با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: به همت کانون بسیج رسانه لامرد نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، با محوریت شهید ریاضی پور و شهیدطالبی در مسجدجامع شهر لامرد برگزار می‌شود که از همه بسیجیان و هنرمندان در این نمایشگاه دعوت خواهد شد.

فرمانده سپاه لامرد گفت: بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت لامرد، اشکنان، علامرودشت و چاهورز برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله غباروبی گلزار مطهر شهیدان،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیش بینی کرده اند که امیدواریم مورد توجه مردم عزیز قرار گیرد.

جعفری همچنین از لغو رژه هر ساله بسیجیان به خاطر کرونا خبر داد و بیان داشت: امسال با استفاده از خودروهای مردمی و امکانات ادارات رژه خودرویی با استفاده از هنرمندی بسیجیان، خواهیم داشت که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی اجرای شب شعر مجازی، برگزاری ۱۱۵ یادواره در قالب هر پایگاه مقاومت بسیج یک یادواره، افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه بسیج، گردهمایی خادمین شهدا، اجرای سرود در نقاط مختلف بازار، تجلیل از مدافعان سلامت و اولین شهید سلامت دکتر کشتکار از دیگر برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در مورد ویژه برنامه دورهمی رزمندگان نیز خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه به صورت زنده از طریق پیج نشریه سبحان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهری لامرد در قالب هفت شب پخش خواهد که به هفت عملیات مهم که رزمندگان لامردی در آن حضور داشتند، اشاره خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: