آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
فرمانده سپاه جهرم:
سرهنگ پاسدار احمدی گفت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است.
به گزارش تنویر، غلامعلی احمدی اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

َوی افزود: هفته گرامیداشت دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: ۳۱۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و تمام مساجد و پایگاه‌های مقاومت در این هفته در برنامه‌های هفته دفاع مقدس فعالیت می‌کنند و در اجرای برنامه‌ها کمک مجموعه شهرستان جهرم خواهند بود.

احمدی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط به وجود آمده ویروس کرونا رژه پیاده نخواهیم داشت، بیان داشت: سخنرانی مقام معظم رهبری با موضوع گرامیداشت دفاع مقدس، در سراسر کشور به صورت زنده از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: به جای رژه پیاده نیروها امسال رژه موتوری در سطح معابر و خیابان‌های سطح شهر خواهیم داشت که این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه از محل تیپ ۳۳ الهمدی (عج) آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس را برگزاری، یادواره شهدای مدافع حرم، شب شعر دفاع مقدس، پایش فشار خون، تجدید بیعت با شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان، پویش نذر اهدای خون، پخش مستند و فیلم با موضوع دفاع مقدس در پارک کوهسار، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس شهدا و ... عنوان کرد.

احمدی بیان داشت: تمام برنامه‌های هفته دفاع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد تا بتوانیم کمک و یاور مجموعه خدوم کادر درمان باشیم.

وی تاکید کرد: ادارات و ارگان‌های شهرستان با مجموعه سپاه، در طول این هفته در راستای ایجاد فضاسازی مناسب تلاش کنند و مانند همیشه کمک یار، بسیج و سپاه باشند.

فرمانده سپاه جهرم ضمن دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش و انعکاس برنامه‌ها و اخبار دفاع مقدس، اظهار کرد: معتقدیم حضور خبرنگاران در اجرای برنامه‌ها در عرصه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی موثر و مفید خواهد بود.

احمدی با اشاره به اینکه سپاه همواره به صورت ویژه طرح محرومیت‌زدایی را در برنامه‌ها و مناسبت‌ها مختلف داشته و برگزار می‌کند، افزود: به امید به خداوند در هفته دفاع امسال هم طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان جهرم با محوریت بسیج جامعه پزشکی در روستای تشک اجرا می‌کنیم و با یاری مجموعه علوم پزشکی شهرستان، بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی به افراد مناطق آن منطقه محروم ارائه دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: