آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس:
معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: با تلاش صورت گرفته الحمدلله استان فارس بیشترین آمار آثار ارسالی در جشنواره تدریس مجازی سواد رسانه و فضای مجازی را از بین استان های دیگر در کل کشور به خود اختصاص داده است.
محسن باقری معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: جشنواره تدریس مجازی سواد رسانه و فضای مجازی با محوریت ارایه راهکارهای مقابله با شایعات کرونایی در فضای مجازی از تاریخ 17 اردیبهشت ماه الی 2 خردادماه 1399 برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره گفت: مقابله با شایعات کرونایی در فضای مجازی و تشریح عملیات روانی دشمن در شرایط کرونا موضوعات جشنواره تدریس مجازی سواد رسانه و فضای مجازی بوده است.

محسن باقری ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، تشکیل جلسات متعدد و اطلاع رسانی گسترده توسط مرکز فضای مجازی سپاه فجر،‌ 190 اثر از استان فارس به جشنواره تدریس مجازی ارسال گردید.

وی با اشاره به آمار آثار ارسالی جشنواره گفت: با تلاش صورت گرفته الحمدلله استان فارس بیشترین آمار آثار ارسالی در جشنواره را از بین استان های دیگر در کل کشور به خود اختصاص داده است.

معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: پس از داوری آثار ارسالی و با توجه به اعلام نتایج، همه جوایز جشنواره کشوری تدریس مجازی سواد رسانه به استان فارس رسید.

محسن باقری به اسامی منتخبان جشنواره اشاره کرد و گفت: نفر اول خانم مريم منوچهري از شهرستان شیراز،‌ نفر دوم خانم مليسا اسدي از شهرستان شیراز،‌ نفر سوم آقای عليرضا روحي از شهرستان شیراز،‌ نفر چهارم خانم سانيا قاسمي از شهرستان کازرون و نفر پنجم خانم سميه دهقان از شهرستان سپیدان در جشنواره تدریس مجازی سواد رسانه و فضای مجازی منتخب شده اند.

وی ادامه داد: به هر کدام از منتخبان در جشنواره تدریس مجازی مبلغ 500 هزارتومان اهدا می گردد.

معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان با تاکید بر این که لازمه ارتقا سواد رسانه ای عموم جامعه، تشکیل شبکه ای از مدرسان متخصص و متعهد در زمینه سواد رسانه ای و فضای مجازی می باشد گفت: مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی یا همان نسرا، برنامه های متنوعی برای مدرسان این حوزه و همچنین اقشار مختلف جامعه در دستور کار خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: