آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار محمدی گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس فرماندهان سپاه برای تجلیل از زحمات خالصانه کادر بهداشت و درمان استان فارس در بیمارستان ها و مجموعه های درمانی حضور خواهند یافت.
به گزارش تنویر، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با حضور در بیمارستان مسلمین شیراز از اقدامات کادر بهداشت و درمان استان فارس در عرصه مقابله با بیماری کرونا تجلیل کرد.

سرهنگ پاسدار محمدی در این مراسم با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس یکی از اقشار فعال و حاضر در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی بودند، گفت: در دوران پس از دفاع مقدس نیز کادر بهداشت و درمان کشور در عرصه های مختلف خدمت رسانی نظیر اردوهای جهادی، ویزیت رایگان اقشار محروم و امدادرسانی به مردم در حوادث طبیعی همواره داوطلب و ثابت قدم بوده اند.

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با بیماری کرونا درخشان بوده است

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با بیماری کرونا بار دیگر روحیه جهادی و خدمت خالصانه را بکار گرفتند، گفت: کادر بهداشت و درمان فارس طِی ماه های گذشته صحنه هایی از ایثار و خدمت را به نمایش گذاشتند که یادآور ایثارگری پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه دست اندرکاران حوزه سلامت در استان فارس عملکرد درخشانی در مقابله با بیماری کرونا داشته اند، گفت: مجموعه های بیمارستانی و ظرفیت های درمانی، تخصصی و تشخیصی وابسته به سپاه فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمانی بیمارستان مسلمین در مقطعی که شاهد اوج بیماری کرونا در استان فارس بودیم عملکرد قابل تقدیری در عرصه خدمت رسانی به بیماران داشتند و در برپایی و پشتیبانی از نقاهتگاه سپاه فجر برای بیماران کرونا در شیراز نیز یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشتند.

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با بیماری کرونا درخشان بوده است

وی افزود: مجموعه های بیمارستانی و درمانی وابسته به سپاه برای کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند و هم افزایی و تعامل این مجموعه ها با دست اندرکاران حوزه سلامت استان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار محمدی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس فرماندهان سپاه برای تجلیل از زحمات خالصانه کادر بهداشت و درمان استان فارس در بیمارستان ها و مجموعه های درمانی حضور خواهند یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: