جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۲۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
در اولین روز از هفته دفاع مقدس
فرماندهی و جمعی از پرسنل سپاه جهرم، با حضور در مرکز انتقال خون آن شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهداء نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، فرماندهی و جمعی از پرسنل سپاه آن ناحیه، با حضور در مرکز انتقال خون آن شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهداء نمودند.

 فرمانده سپاه جهرم در حاشیه این عمل خداپسندانه عنوان داشت: نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی یک نیاز مداوم و همیشگی است.

وی افزود: با توجه به نیاز بانک خون در کشور به انواع گروه های خونی، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با اهداء خون خود به یاری نیازمندان شتافنتد.

سرهنگ احمدی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با عنایت خداوند و ائمه اطهار(ع) هر چه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا از کشور ما و دیگر کشورها دور شود و بیماران هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آوردند.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه بیان داشت: اهدای خون یکی از حرکت‌های خداپسندانه و خیرخواهانه‌ای است که در جوامع بشری جاری و ساری است چرا که نیاز به خون یک نیاز همیشگی است اما در بعضی مواقع این نیاز بیشتر و اساسی‌تر می‌شود.

در شرایط شیوع کرونا در کشور احساس می‌شود که مردم مراجعه کمتری برای اهدای خون دارند و توصیه می‌شود مردم ما با رعایت توصیه‌های بهداشتی در این روزها هم اهدای خون داشته باشند و در مجموع انتقال خون هم متولیان این حوزه رعایت تمامی نکات بهداشتی را دقیقا انجام می‌دهند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

آن مقام مسئول اظهار داشت: در سپاه شهرستان جهرم، زمانی که احساس کردیم ممکن است کمبودی در ذخایر خونی شهرستان یا استان وجود داشته باشد در یک حرکت داوطلبانه در تمام شهرستان‌، پرسنل و بسیجیان ما به صحنه آمدند تا خون خود را برای سلامتی هم‌وطنان خود اهدا کنند.

سرهنگ احمدی در پایان خطاب به مردم شریف شهرستان جهرم گفت: توصیه می‌شود هم‌شهرستانی‌های عزیز در این امر خداپسندانه مشارکت کنند تا مشکلی برای بیماران نیازمند به خون پیش نیاید و ما در شهرستان احساس نیاز نداشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: