کد خبر: ۱۲۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان در اولین روز هفته دفاع مقدس با امام جمعه دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،در اولین روز هفته دفاع مقدس فرماندهان نظامی و انتظامی،فرماندار و تعدادی از مسئولین نهادهای شهرستان با امام جمعه دیدار نمودند.
سرهنگ پاسدار مهدی صالحی فرمانده سپاه ناحیه اقلید در این دیدار که به منظور تجدید میثاق با ولایت و بزرگداشت آرمان های حضرت امام(ره) و شهدا برگزار گردید عنوان داشت:جنگ ها هراندازه که شجاعانه و همراه با پیروزی باشد،اگر به دید یک جنگ دیده شود به تاریخ سپرده می شود.
وی افزود:اگر بخواهیم دفاع مقدس به دیده فراموشی سپرده نشود باید به عنوان یک فرهنگ و یک تفکر در جامعه دیده شود و نسل به نسل انتقال یابد.مقام عظمای ولایت از دفاع مقدس به عنوان یک گنج تمام نشدنی که باید استخراج شود و سالیان سال از آن بهره ببریم یاد می کنند.
سرهنگ صالحی تصریح کرد:رزمندگان اسلام،فرهنگ ایثار و شهادت،قهرمانی،گذشت و فداکاری را ترویج دادندو ما وظیفه داریم آنرا استخراج و به نسل های بعدی منتقل کنیم.
در ادامه،خلیل بزرگی فرماندار اقلید گفت:بزرگداشت دفاع مقدس نباید منحصر به ایام خاصی از سال شود بلکه همواره باید الگو و مورد توجه ما باشد.وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در ایام دفاع مقدس گفت:آگاهی بخشیدن ودرک ارزش های والای دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است.
در پایان این دیدار حاج آقا طالبی امام جمعه اقلید گفت:دفاع مقدس،جنگ حق علیه باطل بود که تا قیامت ادامه خواهد داشت.وی با بیان اینکه رهبری داهیانه حضرت امام(ره)،اتحاد و همبستگی،ایمان و تعهد و داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی رمز پیروزی ما بود،یادآور شد:ما در دفاع مقدس با دستان خالی توانستیم ابهت غرب و شرق را شکست داده و سیستم های نوین جنگی دنیا را برهم بزنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: