آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
فرمانده سپاه فجر در آئین رونمایی از کتاب «ردپای خلیل»:
سردار بوعلی گفت: فهم این مولفه که جمهوری اسلامی ایران قدرت و جُرات پاسخ عملی به تهدیدات را دارد موجب ترس فزاینده دشمنان شده است.
آئین بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رونمایی از کتاب «ردپای خلیل» با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس  به میزبانی شورای شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش تنویر، سردار بوعلی در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس نقش ولایت فقیه بطور خاص در دفاع از هویت ملی ایران برای تمام دنیا به اثبات رسید و تمامیت ارضی و اقتدار ایران اسلامی حفظ شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل دنیای استعمار ایستاده است، گفت:  این اقتدار حاصل خون شهدای دفاع مقدس است و دشمنان انقلاب اسلامی می دانند هرگونه تهدید و تعرض نسبت به این کشور با پاسخی کوبنده و دندان شکن روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با تکیه بر باور دینی هرگز تسلیم نخواهد شد، خاطرنشان کرد: فهم این مولفه که جمهوری اسلامی ایران قدرت و جُرات پاسخ عملی به تهدیدات را دارد موجب ترس فزاینده دشمنان شده است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: "متن قوی" پایه و مبنای اصلی تولید آثار فاخر هنری از جمله تئاتر و فیلم است و کتاب «ردپای خلیل» می تواند بعنوان یک متن فاخر مورد توجه تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری قرار بگیرد.

به گزارش تنویر، کتاب «ردپای خلیل» درباره شخصیت و زندگی «سردار شهید خلیل مطهرنیا» معاون طرح و عملیات لشکر المهدی (عج) نگارش شده و در آن ابعاد مختلف زندگی این شهید والامقام به رشته تحریر در آمده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: