کد خبر: ۱۲۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
به همت قرارگاه و نیروی انسانی پایور ناحیه برگزار شد:
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و روز سرباز، آیین بزرگداشت روز سرباز در ناحیه اقلید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، آیین بزرگداشت روز سرباز در ناحیه اقلید با حضور فرماندهی ناحیه و نمایندگی ولی فقیه و سربازان ناحیه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام مرکز اقتصاد مقاومتی ناویان امام سجاد(ع) برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاطری نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اقلید،در خصوص مغتنم شمردن ایام زودگذر جوانی و همچنین زندگانی امام زمان(عج) و مقوله مهدویت و مطرح شدن برخی سؤالات و شبهات فراگیر و همگانی از سوی معتقدان و منکران مطالبی را ایراد نمود.
در ادامه جناب سرهنگ صالحی فرمانده ناحیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،این هفته را فرصتی برای مرور و بازخوانی این مقطع پرافتخار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دانست تا فرهنگ دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.
وی اظهار داشت:در دوران دفاع مقدس،همه اقوام و اقشار جامعه از پیر و جوان و زن و مرد با لبیک به امام و ولی خود برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی نقش آفرینی کردند و با حضور داوطلبانه در خط مقدم نبرد و با وحدت و همدلی و هدایت و مدیریت حضرت امام خمینی(ره)،پیروزی بزرگ را به ارمغان آوردند و ایران اسلامی را برای همیشه بیمه نمودند.
فرمانده سپاه ناحیه اقلید گفت:با توجه به تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا،امام خامنه ای(مدظله العالی)درخصوص سربازان و نام‌ گذاری  دومین روز هفته حماسه آفرین دفاع مقدس به نام سرباز، به منظور ارج نهادن به زحمات، فعالیت ها و  عملکرد سربازان که در غالب ماموریت‌ها در کنار پایوران با جدیت و تلاش روزافزون خدمت می‌کنند ویژه برنامه تجلیل از تلاش سربازان برنامه‌ریزی و اجرا گردید.
خاطره گویی برادر پاسدار چترابگون از پیشکسوتان جهاد و شهادت ،برگزاری مسابقه فرهنگی عاشورا و تجلیل از همه سربازان ناحیه از دیگر برنامه های بزرگداشت روز سرباز بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: