جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۳:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
همزمان با برگزاری جشنواره مالک اشتر در سپاه جهرم
با حضور فرمانده سپاه جهرم و اعضای شورای فرماندهی آن ناحیه، همزمان با ارتباط تصویری با سپاه فجر استان فارس، از موفقترین معاونتهای سپاه و رده های بسیج، در آن شهرستان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با حضور سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده سپاه آن شهرستان و اعضای شورای فرماندهی آن ناحیه، همزمان با ارتباط تصویری با سپاه فجر استان فارس، از موفقترین معاونتهای سپاه و رده های بسیج، در آن شهرستان تجلیل شد.

بر همین اساس، حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س جهرم، توسط قسمت طرح و برنامه آن ناحیه، به عنوان برترین رده بسیج، در سطح شهرستان جهرم، معرفی گردید.

سرکار خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س در گفتگویی کوتاه با تنویر، ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان پایگاهها و اعضای شورای آن حوزه مقاومت، رمز این موفقیت را بعد از اسعانت از خداوند متعال و استمداد اهل بیت علیهم السلام، تلاش، پشتکار و احساس مسئولیت خواهران بسیجی آن حوزه بیان نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام معاونتهای آن حوزه با تلاش و پشتکار، موفق به اجرای کامل برنامه های ابلاغی سال 98 و همچنین اجرای برنامه های ابتکاری در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران، شوند.

جباریان با اشاره به زحمات بسیجیان پایگاههای مقاومت خواهران، از کسب مقام برتر توسط بسیجیان پایگاه ام البنین س آن حوزه خبر داد و گفت: بسیجیان آن پایگاه مقاومت با هدف جلب رضایت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظلله، تلاش شبانه روزی در همه عرصه های بسیج داشته اند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: