کد خبر: ۱۲۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)شیراز
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)شیراز گفت:توانائی و ظرفیت ملت ایران در دفاع مقدس برای جهانیان شناخته شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بیضا که مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد بیان نمود:پیشرفت های هشت ساله دفاع مقدس در جنگی که تمام دنیا یک طرف و ملت ایران یک طرف دیگر بودنند بر هیچ کس پوشیده شده نیست.
وی در این مراسم که در دبیرستان شبانه روزی امام خمینی(ره)شهرستا بیضاء با رعایت موارد بهداشتی در محیط باز برگزار شد افزود:در جنگ هشت ساله در تاریخ کشور ایران یک از مواردی بود که کم تر پیش می آمد و آن که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بادو خاطره شهدای دانش آموز افزود:خود باوری حضرت امام خمینی(ره)در طول جنگ در میان جوانان یکی از عامل شاخص موفقیت  در جنگ هشت ساله بوده است.
وی خطاب به دانش آموزان مدرسه شبانه روزی امام خمینی(ره)خاطر نشان کرد: دانش آموزان امروز با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس و ادامه‌ راه و اهداف آنان می‌توانند با حضور خود در صحنه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زمینه‌ توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم  و قدمی در راه شهدا داشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس از دستاوردهای مهم جنگ هشت ساله دفاع مقدس این که دشمن را متوجه کردیم که جمگ برای آنها هزینه دارد،خودباوری در کشور،حرکت به سوی نوآوری و فناوری،ارتقاء فرماندهان نظامی،توانائی و ظرفیت بزرگ ملت ایران نام برد.
ضمنا در این مراسم که با حضور تعدادی از مادران شهدا برگزار شد زنگ دفاع مقدس توسط مادر شهید اسماعیل حکیم نژاد به صدا در آمدو علیرضا زارع رئیس آموزش پرورش شهرستان بیضاء در سخنان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس یادو خاطر شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: