کد خبر: ۱۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی برگزار شد:
همایش بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همراه با بزرگداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همایش بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همراه با بزرگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس  با حضور حجت الاسلام شاهانی نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادارات،وزارتخانه ها و اقشار کشور،امام جمعه،فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئولان ادارات و بسیجیان در کارخانه پارس الکل اقلید برگزارشد.
سرهنگ پاسدار مهدی صالحی فرمانده سپاه اقلید،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،صبر و گذشت و ایثار خانواده معظم شهدا،رزمندگان و ایثارگران را ارج نهاد و با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس برای پاسداری از ارزشها جهاد کردند تصریح کرد:وظیفه ما حفظ ارزش هاست.
وی در ادامه افزود:اجتماع امروز و هر روز ما مدیون ازخودگذشتگی کسانی است که در دوران دفاع مقدس از آرامش و آسایش خود و خانواده خود گذشتند.ما باید قدردان این نعمت ها و خادم واقعی مردم و نظام مقدس اسلامی باشیم.
در ادامه حجت الاسلام شاهانی نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادارات،وزارتخانه ها و اقشار کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت امنیت امروز کشور سخن گفت.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و توطئه همیشگی دشمن برای وابسته نگه داشتن ایران و زیر سلطه آنها بودن،از همت مدیرعامل کارخانه پارس الکل اقلید قدردانی کرد و عنوان داشت:امروز کار در راستای اقتصاد و توسعه و تکاپوی آن و اشتغال زایی،ارزشی کمتر از دفاع مقدس ندارد.
وی در پایان به استعدادهای جوانان کشور اشاره کرد و گفت:جهاد در عرصه توسعه اقتصادی،تداوم راه دفاع مقدس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: