جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۳:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مسئول طرح و برنامه سپاه جهرم خبر داد:
سرگرد وحید رحیمی زاده گفت: از 25 رده برتر در سطح شهرستان و 9 رده برتر در سطح استان، در سومین جشنواره سراسری مالک اشتر و اسوه سپاه جهرم، تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت قسمت طرح و برنامه آن ناحیه، سومین جشنواره مالک اشتر و اسوه سپاه شهرستان جهرم، که به معرفی رده های برتر سال 1398 می پردازد، برگزار شد.

سرگرد پاسدار، وحید رحیمی زاده، مسئول طرح و برنامه سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر آن شهرستان، گفت: جشنواره مالک اشتر واسوه به معرفی رده های برتر اعم از حلقات و سرگروههای صالحین، پایگاه و حوزه مقاومت، معاونت متناظر در حوزه مقاومت و قسمت های سپاه، می پردازد.

وی ضمن معرفی رده های برتر آن ناحیه، اظهار داشت: در سال 1398 مجموعا 34 رده، به عنوان رده های برتر معرفی که از این تعداد، 25 رده توسط سپاه ناحیه مورد تشویق قرار گرفته و 9 رده نیز توسط سپاه فجر استان فارس، مورد تشویق قرار گرفتند.

مسئول طرح و برنامه سپاه جهرم، در ادامه عنوان داشت: 11 پایگاه مقاومت محلات، 2 واحد دانش آموزی، 2 معاونت ناحیه، 2 حوزه مقاومت بسیج، 2 سرگروه حلقه صالحین و 2 متربی برتر صالحین به همراه 4 معاونت متناظر در حوزه مقاومت، 25 رده برتر در بازرسی های طرح اشراف سال 1398 بودند، که به عنوان برتر معرفی شدند.



نام:
ایمیل:
* نظر: