آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع فرماندهان و مدیران و کارکنان ناحیه ثار الله ع شیراز حضور یافتند ..
حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع فرماندهان و مدیران وکارکنان ناحیه ثار الله ع در اولین روز کاری هفته شنبه مورخه 99/07/05 به مناسبت هفته دفاع مقدس ..
گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ثار الله صبح شنبه به تاریخ 99/07/05 مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دکتر محمود زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع فرماندهان و مدیران و کارکنان ناحیه ثار الله حضور یافته اند. در این مراسم که در سالن اجتماعات ناحیه برگذار گردید .در ابتدا مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن بیان خیر مقدم و خوش آمد گزارشی از وضعیت اعتقادی و معنوی کارکنان  و اهداف و برنامه های نمایندگی در این ناحیه پرداختند. همچنین فرمانده ناحیه جناب سرهنگ زارعی گزارشی از موقعیت جغرافیایی و ظرفیت  و استعداد و توان  رده خود را بیان نموده اند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دکتر محمود زاده ضمن تشکر از برپایی چنین مراسمی در ناحیه بیان داشتند دستاوردها و ارزشهای دفاع مقدس را قدربدانیم و مراقب باشیم دستاوردها و ارزشهای دفاع مقدس و همچنین شخصیت امام ره  مورد تحریف قرار نگیرد .ایشان بیان داشتند  قیام و حرکت امام حسین ع هم در جهت جلوگیری از تحریف دین اسلام بوده است ..دکتر محمود زاده در بخش دیگری از سخنان خود یکی دیگر از برکات دفاع مقدس را اعتماد به نفس و خود باوری دانستند و بیان داشتند مادر جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم . امروزه هم اگر دستاوردهای دفاع مقدس که یکی از آنها تفکر بسیجی یعنی رو حیه جهادی و انقلابی سر لوحه کار مان باشد موفق خواهیم شد .در پایان ایشان بیان فرمودند آنچه باید مورد توجه قرار گیرد حاکمیت معنویت و رشد و تعالی معنوی در تمام امور می باشد که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عج  قرار می گیرد . ان شاء الله ...
نام:
ایمیل:
* نظر: