آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
در هفته دفاع مقدس ؛
به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا  توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در برنامه شب خاطره حوزه امام حسن مجتبی ع بخش جره و بالاده با تشکر از خانواده معزز شهدا از حضورپدران شهید در آن برنامه قدردانی کرد و یاد و خاطره همه ی شهدای عزیز به ویژه شهدای بخش جره و بالاده را گرامی داشت.

سرهنگ توکل با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: چقدر خوب است  این ۴دهه که از انقلاب گذشته بخصوص دهه اول انقلاب و دهه شصت را آنالیز کنیم.

وی با مقایسه محدودیتها و کمبود های کشور در حوزه سلاح و ابزارآلات جنگی درگذشته و امروز گفت:

امروز به کجا رسیدیم؟دیروز ما در تمامی زمینه ها تحریم بودیم ، اما امروز در تمامی زمینه های نظامی پیشرفت کرده ایم و موشک های نقطه زن ما آماده پرتاب به سمت دشمن می باشد.ما امروز به خودکفایی رسیده ایم که علت آن تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

وی سپس انواع موشک های ساخت ایران را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به شب عملیات ثامن الائمه و فرمان امام برای رفع حصرآبادان و درپی آن شکست حصر آبادان، از خیانت های بنی صدر گفت و سپس به توفیق های به دست آمده درجنگ بعد از برکناری بنی صدر اشاره نمود و گفت بعد از آن بسیج، سپاه و ارتش کنارهم آمدند و در عملیات های مختلفی موفق شدند.پس امروز هم برای پیشرفت و عمران و آبادی کشور کنار هم باشیم.

ایشان در ادامه اظهار کردندناگفته های جنگ باید گفته شود و ذره ای از خاک ایران کم نشود و اگر هدف آن ها سرنگونی کشور بود و نتوانستند  و ما پیروز بودیم این از ناگفنه های جنگ، باید گفته شود.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت:گزینه های روی میز ما،شما پیشکسوتان و جوانان هستید.با تلاش شبانه روزی کار کنیم و احترام خانواده محترم شهدا و روحانیون بخصوص امام جمعه را داشته باشیم.همچنین درآینده انتخابات را پیش رو داریم،آگاهی بخشی و بصیرت افزایی کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که شاخصه های انقلابی را داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: