کد خبر: ۱۲۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در شرایط کنونی، رویکرد اصلی دشمنان، تحریف موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: مطالبه رهبرانقلاب در مقوله دفاع مقدس، بازگو کردن حقایق آن دوران به نسل جوان است.

به نقل از روابط عمومی سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، حجت الاسلام حاجی‌پور با بیان اینکه تحریف حقایق انقلاب  رویکرد جبهه رسانه‌ای دشمنان در مقابل نظام اسلامی ما است، گفت: معاندان نظام وارونه جلوه دادن کارکردها ، پیشرفت‌ها و خدمات انقلاب اسلامی را در قالب تحریف دنبال می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه دشمن در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای به شیوه‌های مختلف پمپاژ تبلیغاتی می‌کند تا با یاس و ناامیدی تولید نارضایتی کند، عنوان کرد: ارائه تصویری غلط از برخی مسائل و رویدادهای جامعه از شگردهای تحریف است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: بسیج برای مقابله با حربه تحریف در بستر مجازی حرکت خوبی برای ارائه روشنگری به جامعه شروع کرده که به تبیین مسائل ورویدادهای مختلف که بر علیه نظام اسلامی هجمه می‌کند در قالب مسائل تبیینی و  تحلیلی به ارائه تولید محتوا می‌پردازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: