پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۲:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس
به مناسبت چهلمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با حضور فرمانده سپاه جهرم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه، از خانواده شهدای کارکنان سپاه جهرم، سرکشی به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت چهلمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با حضور سرهنگ احمدی جابری،فرمانده سپاه جهرم، حجه الاسلام ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه، از خانواده شهیدان باشد جهرمی و شهید حسن پور که برادر و فرزند شهید از  کارکنان سپاه آن شهرستان می باشند، سرکشی به عمل آمد.

سرهنگ احمدی در این دیدارها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بنا به انجام وظیفه و تقدیر از خانواده هایی که عزیزان خود را در راه اسلام، انقلاب و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی فدا نمودند، به حضورتان شرف یاب شده ایم.

وی افزود: همه ما به نوعی به عنوان مسئول، مرهون خون شهدای گرانقدرمان هستیم و باید جهت حفظ آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدرمان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به غالب وصایای شهدا بیان داشت: اطاعت از ولایت، کار برای خدا، دعا برای ظهور امام زمان عج، حفظ حجاب و پاسداری از انقلاب، از جمله خواسته های شهدای گرانقدرمان می باشد که انشاالله با دعای خیر خانواده های عزیزشان این مهم، برآورده خواهد شد.

در پایان این دیدارها با اهداء لوح تقدیری، توسط فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم، از خانواده های شهدا، تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: