پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۴:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
مسئول روابط عمومی سپاه جهرم خبر داد:
زارعی از راه اندازی پویش جمع آوری وسائل غیرضروری منزل در راستای کمک رسانی و اهدا به خانواده های نیازمند شهرستان جهرم خبر داد.
«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در جهرم، گفت: پویش جمع آوری وسائل غیرضروری منزل، جهت اهدا به خانواده های کم بضاعت و نیازمندان جهرم به همت حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» این شهرستان راه اندازی شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: گروه های سازندگی و جهادی بسیجیان این حوزه مقاومت از همشهریان تقاضا دارند جهت همکاری و مساعدت در ساخت و ترمیم منازل نیازمندان و محرومان شهرستان جهرم اقدام کنند.

 وی در مورد نحوه کمک رسانی در این پویش، اظهار داشت: هر گونه وسائل و ابزار آلات اضافی و بی استفاده از قبیل گاری، بیل، چکش، پیکور، موتور جوش، وسائل برق کشی ساختمان، کلید و پریز، سیم و... شامل این پویش می شود.

زارعی ادامه داد: همچنین وسائل لوله کشی (لوله، اتصالات) روشویی، سینک ظرفشویی، کابینت، آهن آلات، بلوک، آجر، یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، پوشاک، پتو  و... نیز از اقلام مورد استفاده برای کمک به ترمیم منزل خانواده های کم بضاعت و محروم است.

وی با دعوت از همشهریان برای شرکت در این پویش و کمک به خانواده های محروم، خاطرنشان کرد: شهروندان جهرمی می توانند اقلام غیرضروری منزل خود را به حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» واقع در چهارراه «ولایت» تحویل داده تا در این امر خداپسندانه استفاده شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم عنوان کرد: ضمنا چنانچه همشهریان دارای تخصص خاصی برای همکاری هستند نیز اعلام آمادگی کرده تا از تخصص آنها در اردوهای جهادی به منظور کمک به اقشار محروم جامعه، استفاده شود.

وی کمک رسانی به مناطق محروم شهرستان جهرم از جمله روستاها و مناطق کم برخوردار را از جمله اهداف گروه های جهادی این حوزه مقاومت عنوان کرد که تا کنون خدمات متعددی در حوزه های عمرانی، آبادانی، بهداشتی و درمانی به همت بسیجیان در این مناظق انجام شده است.

زارعی با اشاره به اینکه گروه جهادی «راسخون» حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» شهرستان جهرم همچنین در راستای مبارزه فراگیر با ویروس کرونا و به منظور ارتقای سلامت شهروندان و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب درخصوص ورود نیروهای مردمی و بسیجیان اقدامات متعددی را در جهرم و مناطق محروم انجام داده است، تصریح کرد:‌ تامین و فراهم کردن اقلام مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، الکل، وایتکس، تهیه بسته های بهداشتی و مواد غذایی از جمله اقدامات بسیجیان این حوزه مقامت در ایام کرونایی بوده است.

 

وی از بین بردن چهره فقر و محرومیت از جامعه را از جمله نقش های بسیج در حوزه خدمت رسانی برشمرد و گفت: به جز خدمات رسانی در حوزه عمرانی و بهداشتی، برگزاری برنامه های فرهنگی، مشاوره و آموزش نیز در اردوهای جهادی و توسط افراد متخصص انجام می شود.

راه اندازی پویش جمع آوری وسائل غیرضروری برای اهدا به خانواده های نیازمند در جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: