پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۵:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
فرمانده سپاه جهرم در دیدار با فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج:
سرهنگ احمدی جابری طی دیداری صمیمی، انتصاب شایسته سرهنگ پاسدار مهدی سرور را، به عنوان فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج جهرم، تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه آن شهرستان و هیأت همراه، طی دیداری صمیمی، انتصاب سرهنگ پاسدار مهدی سرور را به عنوان فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، تبریک گفت.

سرهنگ احمدی جابری در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر پیروزمند المهدی عج در دوران دفاع مقدس، کارنامه آن یگان را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، درخشان توصیف نمود.

وی با اشاره به جوانی، تلاش و بومی بودن فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، تهدیدات و توطئه های دشمن را به صورت مداوم و به شکل نرم و سخت عنوان داشت و افزود: نیروهای نظامی باید در مقابل این تهدیدات، همیشه هوشیار، آماده و گوش به فرمان ولایت باشند.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به هدف مشترک هر دو نهاد بسیج و تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، از حمایتها و پشتیبانی های آن یگان پرافتخار از ناحیه مقاومت، حوزه ها و پایگاه های بسیج، تقدیر نمود و ادامه این روند را در جهت اعتلای بسیج و تحقق اهداف عالیه نظام، خواستار شد.

سرهنگ احمدی جابری، سربازی ولایت را از افتخارات دو نهاد سپاه و تیپ نیرومخصوص المهدی عج، برشمرد و در پایان، ضمن آرزوی توفیق روز افزون جهت سرهنگ پاسدار مهدی سرور در مسئولیت جدید، از تلاشها و زحمات چندین ساله سردار سید نوراله حسینی نیز، تقدیر نمود و عزت و سعادتمندی وی را در مسئولیت جدید، از درگاه خداوند متعال خواستار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: