جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۰:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج:
سرهنگ پاسدار مهدی سرور در دیدار با فرمانده سپاه جهرم، گفت: سپاه پاسداران مانند انسانی است که اعضا و جوارح آن را، یگانها تشکیل می دهند، جدایی و افتراقی بین آنها نیست، چون قوه عاقله آن، واحد است و از یک منشأ که همانا "ولایت" است، سرچشمه می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار مهدی سرور، فرمانده جدید تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، در دیدار با فرمانده سپاه جهرم، اظهار داشت: سپاه پاسداران، مانند انسانی است که اعضا و جوارح آن را، یگانها، تشکیل می دهند، جدایی و افتراقی بین یگانهای آن نیست، چون قوه عاقله آن واحد است و از یک منشأ که همانا "ولایت" است، سرچشمه می گیرد.

سرهنگ سرور با یادآوری ارتباط منسجم و در هم تنیده سپاه مقاومت و نیروی زمینی، اظهار داشت: مجموعه بسیج، به عنوان سرپنجه های سپاه پاسداران در ارتباط با آحاد جامعه محسوب میشود.

وی از امتیازات شهرستان جهرم را وجود دو مجموعه سپاه پاسداران یعنی ناحیه مقاومت و تیپ المهدی عج، جهت خدمت رسانی و بالا بردن اقتدار و امنیت شهرستان جهرم، عنوان داشت و گفت: افتخارم این است که خود جزئی از مجموعه بزرگ بسیج هستم.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عج از لازمه های همکاری بین دونهاد را، همراهی، همدلی و وجود تفکر و نگرش در هم تنیده دانست و افزود: سپاه مقاومت و تیپ المهدی عج به عنوان دو بال در اقتدار معنوی و امنیتی شهرستان، می توانند هم افزایی داشته باشند.

آن مقام مسئول ضمن یادآوری فرماندهان سابق تیپ نیرو مخصوص المهدی عج و ناحیه مقاومت، از زحمات چندین ساله سردار نوراله حسینی، فرمانده سابق آن یگان تقدیر و وی را به عنوان شناسنامه تیپ المهدی عج، معرفی نمود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان جهرم، خاطر نشان کرد: از همه عزیزان، التماس دعای خیر دارم تا با دعای ایشان، بتوانم راه فرماندهان سابق و شهدای گرانقدر را در حفظ دستاوردهای انقلاب و صیانت از ایران اسلامی طی نمائیم.





نام:
ایمیل:
* نظر: