آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: در فرآیند مستندسازی آثار مربوط به شهدای دفاع مقدس باید خاطرات پدران و مادران شهدا بعنوان یک گنجینه ارزشمند ملی و حماسی در نظر گرفته شوند.
به گزارش تنویر، سردار یداله بوعلی در دیدار با خانواده شهید علی جان اللهیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: رزمندگان خطه فارس در دوران دفاع مقدس حماسه بی نظیری در در دفاع از انقلاب اسلامی آفریدند و تقدیم 15 هزار شهید والامقام گُواه این عملکرد درخشان است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا در جامعه است، گفت: مستندسازی از خاطرات رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهدای دفاع مقدس و تولید آثار فاخر هنری براساس این خاطرات بهترین و موثرترین روش برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به حقایق آن دوران پُرافتخار است.

خاطرات پدران و مادران شهدا یک گنجینه ارزشمند ملی است

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: در فرآیند مستندسازی آثار مربوط به شهدای دفاع مقدس باید خاطرات پدران و مادران شهدا بعنوان یک گنجینه ارزشمند ملی و حماسی در نظر گرفته شوند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور خانواده های شهدا باید در راس برنامه های مدیران و مسئولان کشور قرار داشته باشد، گفت: بهترین راه برای اطلاع از وضعیت و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار حضوری و چهره به چهره مسئولان با این عزیزان است.

سردار بوعلی با بیان اینکه اقتدار و عزتِ امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان مرهون خون شهدای دفاع مقدس است، گفت: نیروهای مسلح کشور با تکیه بر تجربیات دفاع مقدس و اتکاء به توان متخصصان داخلی در اوج آمادگی هستند و هرگونه تهدید با پاسخ کوبنده و دندان شکن مواجه خواهد شد.

به تنویر، در این دیدار کوتاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد مادر شهید اللهیاری به ذکر خاطراتی از دوران جوانی و حضور این شهید والامقام در جبهه های حق علیه باطل پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: