کد خبر: ۱۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت:اولویت بسیج سازندگی بهسازی منازل مسکونی قشر محروم است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: اولویت بسیج سازندگی، نوسازی و بهسازی منازل مسکونی قشر محروم است که در این راستا امسال ۱۰ منزل بازسازی و یک باب منزل مسکونی ساخته شده است.
اولویت بسیج سازندگی بهسازی منازل مسکونی قشر محروم است
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر از تعدادی منازل مسکونی محروم شمال غرب شیراز که نیاز به بهسازی و تعمیر دارند، سرکشی و بازدید نمود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در روند این بازدید گفت: کار مهم بسیج سازندگی  محرومیت زدایی اقشار محروم درراستای تعمیر، نوسازی و بهسازی منازل مسکونی اقشاری است که دراین شرایط سخت در رنج محرومیت به سرمی برند.

بنایی اظهار داشت : در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با شناسایی منازل محروم در محدوده  قلات ، قمشه ، دوکوهک ، گویم ، گلدشت حافظ ،حسین آباد و غیره در بخش تعمیر و نوسازی منازل مسکونی اقشار ضعیف ورود پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با مشارکت خیرین و گروه های جهادی بسیج اقدامات تعمیر و ساخت منازل محروم بر عهده دارند، گفت: امسال ۱۰ منزل مسکونی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان بازسازی و یک باب منزل مسکونی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به همت خیرین و گروه‌های جهادی بسیج در منطقه سیاخ و دارنگون ساخته شده است.

 بنایی خاطرنشان کرد:  در محدوده شمال غرب ناحیه محمد رسول الله شیراز ۳۰ منزل مسکونی جدید  که به مرمت ، تعمیر و نوسازی نیاز دارند شناسایی شده اند که در دستور کار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: با پشتیبانی  قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسکندری، ۶ کارگاه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان در منطقه شمال غرب شیراز راه‌اندازی گردیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: