پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۲:۲۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ احمدی جابری گفت: سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه در دهه آخر ماه صفر، شامل یک هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، در جهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیج سازندگی، بسیجیان حوزه های مقاومت محلات و اقشاری آن ناحیه، سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، با حضور تنی حجه الاسلام مدبر امام جمعه و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، به میزبانی مسجد الزهرا س شهرک انقلاب، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار، غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، در این رزمایش، اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی آن ناحیه و بسیجیان پایگاههای مقاومت و خیرین نیک اندیش، تعداد یک هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، در این مرحله از رزمایش مواسات، بین نیازمندان جهرمی، توزیع می شود.

وی در ادامه افزود: 700بسته غذایی در این مرحله از رزمایش، شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، روغن، ماکارونی، سویا و... که ارزش ریالی هر یک از بسته ها، یک میلیون ریال می باشد توسط پایگاههای مقاومت بسیج برادران و خواهران آماده و به نیازمندان شناسایی شده تحویل می شود.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش آموزان بی بضاعت به لوازم التحریر، از تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر شامل دفتر، خودکار، لیوان، مداد و مداد رنگی و مداد تراش، کیف، کاغذ و ... خبر داد که در قالب 300 بسته، و هر بسته به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال، بین ایشان، توزیع می گردد.

سرهنگ احمدی ضمن تقدیر از بسیج سازندگی سپاه جهرم، خبرنگاران و اصحاب رسانه، بسیجیان حوزه های مقاومت محلات صاحب الزمان عج، بقیه الله عج، فاطمه الزهرا س و الزهرا س و حوزه های اقشاری بسیج اصناف، فرهنگیان، دانش آموزی و .... که در برگزاری این رزمایش زحمات زیادی را متقبل شدند، همدلی و نوع دوستی مردم جهرم را الگویی بر گرفته از دوران دفاع مقدس و 1200 شهید آن شهرستان دانست.

آن مقام مسئول، در پایان گفت: دومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه شامل سه مقطع عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر بود که با یاری و مساعدت خیرین و مردم نیک اندیش و فعالیت بسیجیان آن شهرستان به خوبی به پایان رسید.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: