آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
سردار بوعلی گفت: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید بیش از 32 هزار بسته لوازم التحریر و 27 هزار بسته پوشاک به دانش آموزان و اقشار محروم استان فارس اهدا می شود.
به گزارش تنویر، آئین اهدای 11 هزار بسته معیشتی و 35 سِری جهیزیه به اقشار محروم استان فارس در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه مردم و خیرین استان فارس در نهضت کمک مومنانه عملکرد درخشانی داشته اند، گفت: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم از عید غدیر تاکنون بیش از یک میلیون بسته معیشتی بین اقشار محروم استان فارس توزیع شده است.

وی با اشاره به اهدای بیش از 27 هزار کارت هدیه نقدی به خانواده های محروم استان فارس، گفت: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید بیش از 32 هزار بسته لوازم التحریر و 27 هزار بسته پوشاک به دانش آموزان و اقشار محروم استان فارس اهدا می شود.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی و اقلام اهدایی به اقشار محروم در قالب نهضت کمک مومنانه با هم افزایی ظرفیت ها و مشارکت مردم، نهادها و خیرین استان فارس تهیه و توزیع می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: