آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر، شامل یک هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در مسجد الزهرا(س) شهر جهرم برگزار شد.
به گزارش تنویر، غلامعلی احمدی جابری با اشاره به سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی ناحیه جهرم و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و خیرین نیک اندیش، تعداد یک هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، در این مرحله از رزمایش مواسات، بین نیازمندان جهرمی، توزیع می شود.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، ۷۰۰ بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، روغن، ماکارونی و سویا که ارزش ریالی هر یک از بسته ها، یک میلیون ریال است که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران آماده و به نیازمندان شناسایی شده، ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش آموزان بی بضاعت به لوازم‌التحریر، از تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر شامل دفتر، خودکار، لیوان، مداد و مداد رنگی و مداد تراش و کیف خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته که هر بسته به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال تومان است بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

احمدی ضمن تقدیر از بسیج سازندگی سپاه جهرم، خبرنگاران و اصحاب رسانه، بسیجیان حوزه های مقاومت محلات و حوزه های اقشاری که در برگزاری این رزمایش زحمات زیادی را متقبل شدند، همدلی و نوع دوستی مردم جهرم را الگویی بر گرفته از دوران دفاع مقدس و ۱۲۰۰ شهید آن شهرستان دانست.

وی گفت: دومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه، شامل سه مقطع عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر بود که با یاری و مساعدت خیرین و مردم نیک اندیش و فعالیت بسیجیان آن شهرستان به خوبی به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: