آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشگاه های هنر به عنوان مرجع و منبع مباحث هنری باشند و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

سید مصطفی موسوی در جلسه مسیر همدلی که با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و قائم مقام موسسه آموزش عالی هنر شیراز برگزار شد با بیان اینکه هنر باید در خدمت دین و مردم باشد اظهار داشت: اگر نتوانستیم دین را در خدمت دین درآوریم حداقل باید تلاش کنیم که در خدمت مردم باشد.

وی افزود: مسائل اجتماعی مثل ازدواج، طلاق، اعتیاد، مواد مخدر، عفاف و حجاب، بزهکاری اجتماعی و ...در فصل های آموزشی و دوره های هنری قرار گیرد.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه جایگاه و ارزش هنر با شرایط موجود در شیراز شایسته این شهر به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نیست اضافه کرد: وجود برخی دوره های هنری نامناسب در شیراز نشانه عدم نقش آفرینی مناسب کارشناسان هنری و مسئولان ذی ربط دارد.

موسوی ادامه داد: دانشگاه های هنر به عنوان مرجع و منبع مباحث هنری باشند و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

وی خواستار تشکیل مجمع دانشگاه های هنر شیراز باحضور روسای دانشگاه های هنر موجود در این شهر برای تعامل، هم افزایی و استفاده از ظرفیت های یکدیگر شد و تصریح کرد: کمک به تشکیل این مجمع و دعوت از مسئولان ارشد استانی جهت حضور در این جلسات نیز از برنامه های پیش روی مجموعه بسیج دانشجویی است.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری سومین کنگره استانی یادواره شهدای دانشجوی این استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: تولید آثار هنری و رسانه ای شایسته مانند تولید فیلم های مستند و داستانی، فیلم های کوتاه، کلیپ، نمایشنامه، تئاتر، عکس و... در سال جاری و استفاده از ظرفیت دانشگاه های هنر به ویژه موسسه آموزش عالی هنر شیراز از جمله برنامه های پیش روی مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: