آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان همراه با هیئت همراه از سپاه میمند بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید از برنامه ی فرهنگی ،عقیدتی و مجازی انجام شده بازدید بعمل آمد و جلساتی با فعالان فضای مجازی و روحانیون مستقر در بخش میمند برگزار نمودند..


در جلسه با روحانیون میمند مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فیروزآباد ضمن تشکر از فعالیت ایشان در سطح مساجد و روستاها و همکاری با بسیج به تشریح شرایط فعلی کشور پرداختند و اوضاع حال کشور را یه جنگ تمام عیار اقتصادی به دشمنان عنوان کردند که تلاش دارند تا مقاومت مردم را بشکنند که بی تدبیری و نبود نظارت لازم در بخش هایی از کشور باعث کمک به دشمن و تشدید شرایط فعلی شده است .حجه الاسلام پورغلام امید به آینده برای استقرار دولت جوان و انقلابی را مهم خواندند و خواستار آگاه کردن جامعه از نقشه های دشمن و مشکلات پیش رو و امید به حل مشکلات برای مردم شدند.
در این جلسه امام جمعه میمند و فرمانده سپاه میمند حضور داشتند که دقایقی پیرامون همکاری روحانیون با بسیج مطالبی ایراد کردند..
در پایان این بازدید هیئت همراه به همراه فرمانده سپاه میمند از منزل شهید ولامقام ابوالفتح ملایی و مادر شهید سرکشی بعمل آوردند و نماز ظهر را در منزل این شهید اقامه نمودند و در ادامه خاطرات برادر شهید را شنیدند ..


نام:
ایمیل:
* نظر: