آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس خطاب به مجمع نمایندگان استان فارس؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس با صدور نامه‌ای از مجمع نمایندگان استان فارس خواست تا از ورود نیروهای استخدامی از طریق آزمون به آموزش و پرورش جلوگیری شود.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس با صدور نامه‌ای از مجمع نمایندگان استان فارس خواست تا از ورود نیروهای استخدامی از طریق آزمون به آموزش و پرورش جلوگیری شود.


متن نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

از حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس

به مجمع نمایندگان استان فارس

با سلام

احتراما بسیار مایه مسرت و خرسندی بود نمایندگانی از جنس انقلاب و مردم در دوره یازدهم سکانداران مجلس باشند، نمایندگانی که به حسب توقع با توجه و دلسوزی مضاعفی به مسائل و مشکلات کشور بپردازند. نماینده محترم انقلابی، همانطور که در طی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و منزلت سیستم آموزش و پرورش که فرمودند:
در نظام اسلامی برونداد و حاصل دوازده سال تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان باید تربیت انسانهای مؤمن، خردمند، متفکر و اندیشمند، دانشمند، با نظم، با انصاف، دارای اخلاق اسلامی و در یک کلمه انسانهای مجاهد و اهل عمل باشد.


اما چگونه می توان به چنین آرمان هایی از انقلاب نزدیک شد در حالی که برخی نمایندگان انقلابی ما به جهت تقسیم منافع خود بدون در نظر گرفتن بیانات رهبری و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در رشد و تربیت انسان‌هایی مجاهد و اهل عمل ، آموزش و پرورش را به اشتباه، بنگاهی در جهت اشتغال افرادی غیرمتخصص و بدور از صلاحیت های لازمه در مقام والای معلمی قرار دهند و به تعبیر رهبرانقلاب بصورت برف انباری معلم جذب سیستم آموزشی نمایند.


نماینده محترم انقلابی همانگونه که مستحضرید از سال ۱۳۸۸ که مجلس طرحی را تحت عنوان طرح تعیین تکلیف نیرو های نهضتی و حق التدریس تصویب کرده تاکنون قریب به دویست هزار نفر بدون داشتن صلاحیت لازم و آزمون علمی و به بهانه کمبود نیرو جذب آموزش و پرورش شده اند که این خود مغایر با ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین و ضربه ای بزرگ به آینده کشور بوده و هست.


با مشاهده عملکرد نمایندگان مجلس که به تازگی مجددا به دنبال تصویب الحاقیه ای به تبصره این قانون هستند که به دنبال آن ظرفیت معلمان متخصص فرهنگی را به صد هزار نیروی غیر متخصص داده میشود، عرض میکنیم تصویب مجدد این طرح در مخالفت با نظر کارشناسی های قانونی و در تضاد صریح با بیانات رهبری که در خطاب مستقیم با شما نمایندگان مردم فرمودند : این طور نباشد که به موجب تصویب شما افراد بی حساب به شکل برف انباری وارد آموزش و پرورش بشوند.


تقاضای ما ازشما نمایندگان استان فارس آن است که تمام توان خود را درجلوگیری از این اقدام نابخردانه بکاربگیرید ودر این مسیر معاونت مطالبه گری وگفتمان سازی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس باتمام توان آمادگی خودرا دراین مسیر همچون گذشته ابراز می دارد و ازشما نماینده محترم انتظار دارد باتوجه به رسالتی که بردوش شماست ما را دراین مسیر که تنها مسیر سعادت ملت قهرمان ماست یاری نمایید.

درپایان برای تبیین بیشتر موضوع و ارایه موارد کارشناسی تقاضای جلسه حضوری باشما نمایندگان محترم را یک امرضروری می دانیم و امیدواریم که شماهم باتوجه به سخنان رهبر انقلاب درتعامل با ما دانشجومعلمان جوان این امر رابپذیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر: