آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی:
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور با تاکید بر فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی گفت: مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی فصل جدیدی برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است.
حامد اقبالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و...، یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل برشمرد و اظهار داشت: با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری می توان حرکتی در نظامات دانشگاهی و علمی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فصلی نوین برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است افزود: این مراکز به صورت حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته ایم که مؤید تأثیر شایسته این حرکت علمی است. 
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور ادامه داد: مراکز تحقیقاتی این مجموعه فرصتی جدید در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی قرار می دهد و زیرساخت ورود بسیج دانشجویی در عرصه علم و فناوری را فراهم کرده است. 
اقبالی با تاکید بر ضرورت شناسایی مسائل به صورت دقیق و استفاده از ظرفیت بدنه نخبگانی جامعه در این راستا، تصریح کرد: فعالیت مراکز تحقیقاتی باید هوشمندانه و همراه با اتخاذ راهبردهای صحیح باشد.
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی این سازمان علاوه بر فعالیت های پژوهشی به تربیت نیروی انسانی و آموزش نیز می پردازد اضافه کرد: در این راستا به توانمندسازی نیروها و دانشجویان نیاز است. 
وی، آموزش دانش با رویکردی انتقادی به نظام دانشگاهی و تولید محتوای علمی متناسب با انقلاب اسلامی در رشته های مختلف و آموزش و گسترش آن در میان دانشجویان را از رویکردهای معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: توسعه دانش با رویکرد احصا و حل کاربردی مسائل انقلاب اسلامی با به کارگیری ظرفیت های بالقوه بسیجیان از رویکردهای دیگر این معاونت بوده که در این راستا جلسات کارشناسی با حضور اساتید و صاحب‌نظران عرصه علم و فناوری برگزار شده است.
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور بیان داشت: در راستای استمرار حرکت پرشتاب علمی کشور و دستیابی به قله های عزت و افتخار و منویات مقام معظم رهبری، همکاری و تعامل سازمان ها و دستگاه های متولی علم و فناوری نیاز است.
نام:
ایمیل:
* نظر: