آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، پژوهش ها را مکمل همدیگر برشمرد و گفت: برای پیوند پژوهش ها و اتصال آن ها به یکدیگر از ظرفیت بسیج دانشجویی استفاده شود.
محمدکاظم کاوه پیشقدم در نشست هم اندیشی روسا، معاونان پژوهشی دانشگاه استان فارس و دانشجویان بسیجی با معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور و نمایشگاه توانمندی و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: پژوهش و علم به عنوان یکی از تأکیدات پیامبر اسلام(ص) و مقام معظم رهبری، جزئی از برنامه های بسیج قرار گرفته که برپایی این نشست و نمایشگاه و مراکز تحقیقاتی به صورت هدفمند مؤید این مطلب است.
وی با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره ای که از سوی امام راحل بنیان گذاری شده، امید دنیای اسلام را همواره زنده نگه داشته است، افزود: هرجایی که نهال بسیج کاشته شده، خیال مسئولان و مردم درخصوص حل مشکلات و مسائل راحت شده است.
کاوه پیشقدم با اشاره به ورود بسیج دانشجویی به حوزه علم و فناوری، بر پیوند پژوهش ها تاکید و اضافه کرد: فعالیت و کار صورت جزیره ای یکی از آفات کارها در کشور است از این رو برای حل این مشکل با استفاده ظرفیت نهاد مقدس بسیج و مردمی بودن آن می توان پژوهش ها را پیوند داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ادامه داد: در زمینه صادرات باید اندیشه هایی داشته باشیم که صادرات را در کشور بالا برده و با توجه ظرفیت کشور تبدیل به یک قدرت اقتصادی در دنیا شویم.
کاوه پیشقدم، پژوهش ها را مکمل همدیگر دانست و تصریح کرد: بسیج با استفاده از فکر، ذهن و انگیزه خود می تواند این انسجام در زمینه پیوند پژوهش را بوجود آورد.
وی بیان داشت: بسیج دانشجویی می تواند در حوزه تولید، اقتصاد و.. نقطه اتصال را با دانشگاه را بوجود آورد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در پایان با اشاره به فعالیت سفارتخانه رژیم منحوس صهیونیستی در کشورهای عربی گفت: فعالیت این سفارتخانه در کشورهای عربی به فروپاشی اسرائیل کمک می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: