آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
در پی توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص)؛
در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) جمعی از دانشجویان شیراز روبروی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان فارس دست به تجمع زدند.
در پی اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) و حمایت دولت و ریاست جمهوری کشور فرانسه جمعی از دانشجویان دانشگاه های شیراز با اجتماع مقابل دفتر نمایندگی امور خارجه استان فارس انزجار خود نسبت به این اقدام را نشان دادند.


تجمع کنندگان که با دست‌نوشته‌هایشان و سر دادن شعار‌هایی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را باعث و بانی این اقدام توهین آمیز می‌دانستند، با بیان شعارهایی مانند « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسراییل» انزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی خارجی و داخلی‌اش نشان دادند.

دانشجویان تجمع کننده همچنین با در دست داشتن نوشته‌هایی به نقش دولت فرانسه و رئیس جمهور آن، در رابطه با اسلام هراسی و افزایش خشونت مذهبی در این کشور اشاره کردند.


تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «سفارت فرانسه تعطیل باید گردد»، « سکوت هر مسلمانان خیانت است به قرآن »؛ «لبیک یا محمد(ص)»؛ «مرگ بر فرانسه»؛ «مرگ بر آمریکا»؛ «سکوت در برابر اهانت خیانت ایت خیانت»؛ «وزارت خارجه، واکنش واکنش» و... ضمن بیان اعتراض خود، خواستار اخراج سفیر فرانسه از کشور و پاسخ قاطع وزارت امور خارجه در قبال این اهانت صورت گرفته توسط دولت و رئیس جمهور فرانسه شدند.

در پایان برنامه بیانیه هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز قرائت شد که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»
می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خویش خاموش کنند، ولی خداوند جز این نمی‌خواهد که نور خود را به تمام و کمال رساند، هر چند کافران را خوش نیاید. (سوره توبه، آیه ۳۲)‌


متاسفانه بار دیگر مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) را به بهانه آزادی بیان دادند و در مقابل این هتک حرمت ها، این شیاطین و ملعونین را تشویق به ادامه اهانت ها کردند و عواطف و احساسات امت اسلامی را به درد آورند. این کار در حالی صورت می‌گیرد که همان دولت های رذل اجازه انتقاد به صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند.

كافران و توهين‌كنندگان به حضرت محمد مصطفی (ص)، پيشينه‌ای پررنگ در مقابله و دشمنی با مسلمانان دارند چرا كه اينگونه اقدامات از روی ترس آن‌ها از مسلمانان جهان و به دليل ضعف و سستی استكبار در برابر آموزه‌های اسلامی است.


ذات و اندیشه چنین افرادی که به پیامبر گرامی اسلام(ص) توهین و اهانت کنندگان را تشویق به ادامه کارشان می کنند، بر اساس خشونت و بی عاطفگی است و عواطف و احساسات معنوی مسلمانان جهان را به رنج می آورند. این ملت ها که سعی در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را دارند، در حالی که ادعای پیشرفت و مدرن بودن دارند، در جاهلیتی غرق شده اند که به مراتب از جاهلیت عصر بعثت و رسالت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله عقب‌تر است.


آن ها در پشت سیاست های کثیف اسلام ستیزشان، قصد فریب عوام از طریق خشن جلوه دادن اسلام را که از مدت های قبل در پیش گرفته اند، دارند. نمونه این سناریو که ساخته و پرداخته صهیونیست جنایتکار و دول غربی خبیث است، ایجاد داعش و برافراشتن پرچم «لا اله الا الله محمد رسول‌الله» است که باعث فریب برخی از افکار در دنیا شدند.


بعد از اقدام گستاخانه و توهین آمیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» در بازنشر،کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص)، حال نوبت به گستاخی و بی شرمی اقای امانوئل مکرون رئیس جمهور جاهل و شیطان فرانسه رسیده،که نه تنها این اقدامات را محکوم نمی کند، بلکه با گستاخی تمام از مواضع اسلام ستیز خود دفاع می کند و بر روی تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) پافشاری می کند. آقای امانوئل مکرون ملعون باید بداند که در صورت ادامه این خباثت و جنایت ها علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، به سرنوشت بدی دچار خواهد شد و عبرتی برای سایر دشمنان اسلام می شود.


در این زمان، لازم است تا همگی مسلمانان جهان با وحدت عمل و یکصدا ودر سایه تعالیم روح بخش اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) با نقشه های استکبار و اسلام ستیز به مبارزه برخیزیم.
هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز ضمن محکومیت این رفتار وقیحانه دشمنان اسلام، انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی و امانوئل مکرون ملعون و خبیث، به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اعلام می کند، و خواستار اعلام موضع قاطع وزارت امور خارجه ایران در رابطه با این اقدام است.


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
نام:
ایمیل:
* نظر: