کد خبر: ۱۲۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس:
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس، از آغاز به کار ۴۵۰ گروه جهادی در ضدعفونی کردن اماکن و معابر پر تردد شیراز خبر داد.
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس، از آغاز به کار ۴۵۰ گروه جهادی در ضدعفونی کردن اماکن و معابر پر تردد شیراز خبر داد.

میثم فضل‌الله‌پور مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس، ضمن اعلام آغاز به کار ۴۵۰ گروه جهادی در ضدعفونی کردن اماکن و معابر اظهار داشت: برخلاف مرحله قبل در این مرحله از ضدعفونی کردن اماکن و معابر به صورت هدفمند گروه‌های جهادی برای این کار در مکان‌هایی با مراجعات زیاد فعال شده‌اند.

وی با تأکید بر فعالیت گروه‌های جهادی در راه مبارزه با کرونا بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری، تصریح کرد: برخی از گروه‌های جهادی نیز در قالب فعالیت‌های متفاوت از جمله حضور در بیمارستان‌ها برای کمک به بیماران کرونایی، جمع‌آوری کمک، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی فعال هستند.

فضل‌الله‌پور با بیان اینکه در ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور، عطش زیادی برای خرید ماسک و دستکش وجود داشت و با توجه به کمبود این اقلام در بازار گروه‌های جهادی زیادی برای تهیه این اقلام ورود کردند، عنوان کرد: بازار این اقلام امروز به یک ثبات و آرامش نسبی رسیده و این کالاها به وفور یافت می‌شود به همین دلیل تعداد زیادی از گروه‌هایی که به تولید ماسک و دستکش فعالیت داشتند، به سمت فعالیت‌های جهادی دیگری سوق داده شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: