شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی/فرماندهی سپاه ناحیه داراب:
صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، امام جمعه محترم شهرستان، شورای بسیج اقشار ناحیه داراب و مسئولین مجمع بسیج شهرستان، جلسه هماهنگی شورای بسیج ناحیه داراب به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، امام جمعه محترم شهرستان، شورای بسیج اقشار ناحیه داراب و مسئولین مجمع بسیج شهرستان، جلسه هماهنگی شورای بسیج ناحیه داراب به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی فرماندهی سپاه ناحیه داراب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پربرکت بود که با درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام شد.

سرهنگ طحانی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت، تاکید کرد: باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام، شهدا و ولایت‌فقیه آماده باشیم.


طحانی گفت: بی شک حضور یکایک افراد روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط شهرستان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تأکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت های مسلمان و خط بطلانی بر خواب های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود.

فرماندهی سپاه ناحیه داراب تصریح کرد: تکمیل حماسه ی سیاسی، حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس می باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ خاکریزی تمام شده و دشمن جنگ نرم را برنامه‌ریزی کرده است، تاکید کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب در برابر تفکر بسیجی به بن‌بست رسیده و نقشه‌ها و ترفندهای آنان در این جنگ نیز با حضور این نیروی مردمی خنثی خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجا که امروز دشمن در جنگ نرم با تمام امکانات و دستگاه‌های هنری و تبلیغاتی وارد شده است، همه اقشار بسیج وظیفه دارند با هوشیاری کامل توطئه‌ها و تهدیدات نرم دشمن را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

در پایان غلامرضا صادق زاده رئیس مجمع بسیج شهرستان داراب در مورد روز جهانی قدس و اهمیت شرکت در راهپیمایی به سخنرانی پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: