کد خبر: ۱۲۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز مطرح کرد:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: کارگاه تولید ماسکی در شمال غرب شیراز داریم که به همت گروه جهادی بسیج روزانه ۴۰هزار ماسک تولید دارند که به قیمت کمتر از بازار عرضه می‌شود.

سرهنگ عباس بنایی چهارشنبه 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاخصه برنامه های هفته بسیج امسال کمک مومنانه در راستای پیشگیری و کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا با حضور آمرین و توزیع  بسته های معیشتی است.

وی افزود: مجوز بهداشت کارگاه تولید ماسکی در شمال غرب شیراز داریم که به همت گروه جهادی بسیج روزانه هزار ماسک تولید دارند که به قیمت کمتر از بازار عرضه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به این که کمک های مومنانه، تکمیل پروژه محرومیت زدایی، افتتاح ساختمان پایگاه بسیج شهید مدد دوکوهک و افتتاح سالن رزمی گویم از برنامه های این هفته است، گفت: برقراری تور سلامت، کمک به بیماران کرونایی، گشت بازرسی اصناف توسط بسیج اصناف، توزیع  بسته‌های معیشتی در قالب ایستگاه مهربانی و برگزاری  نشست‌های روشنگری در فضای مجازی از جمله برنامه‌ها است.

بنایی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی تا کنون بیش از 12 میلیارد تومان در عرصه مقابله با کرونا و محرومیت زدایی آورده داشته اند که این نعمت بزرگی برای پایداری روحیه ایثار و از خود گذشتگی است.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  با تشکیل کار گروه فرهنگی جهت سرکشی از خانواده معظم جانبازان و شهدا و استفاده از ظرفیت ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع از امنیت پایدار انجام خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیان داشت: هفته بسیج یاد آور ایثارگری‌ها و حضور داوطلبانه بسیجیان در عرصه های مختلف است که یکی از مهم ترین آن ها کمک به هموطنان عزیز در بحث اهدا خون به نیازمندان است که در هفته بسیج  در جهت تامین ذخیره خون مورد نیاز بیماران انجام می‌گیرد. 

بنایی در پایان از بسیجیان خواست خدمت به هموطنان را  از وظایف اصلی خود بدانند و در این راستا از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم دریغ نداشته باشند و از همه ظرفیت‌های موجود در هفته بسیج به کار گیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر: