چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
معاون عملیات ناحیه احمد بن موسی (ع) بیبان داشتند:
در بازدید از چند انبار احتکاز کالا در شرق شیزاز، مقدار زیادی مایحتاج ضروری مردم از جمله روغن، برنج، پوشک بچه و مایع دستشویی کشف و با دستور و نظارت مستقیم مقام قضایی با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، در راستای برخورد با اخلال‌گران بازار و توزیع‌کنندگان نیازهای روزمره مردم و در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب بسیج جهت کمک به دولت در کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده‌های عده‌ای معدود، تیم‌های کنترل بازار سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز به همراه بازرسان اداره صمت به بازدید از چند انبار در شهر سعدی پرداختند.

در این بازدید مقدار زیادی مایحتاج ضروری مردم از جمله روغن، برنج، پوشک بچه و مایع دستشویی کشف و با دستور و نظارت مستقیم مقام قضایی با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

به گفته حسین مباشری مسئول عملیات این ناحیه، در یکی از انبارهای کشف شده توسط بسیجیان حوزه اصناف ولایت بیش از 16 هزار کیلو روغن منجمد و هزار لیتر مایع ضد عفونی کشف شد که توزیع مناسب آنها می توانست بخش مهمی از نیاز بازار را تامین کند که متاسفانه این امر روی نداده بود که با حضور بسیجیان و بازرسان تعزیرات صاحب انبارها اقدام به عرضه آن با قیمت مصوب کرد.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان توزیع کالاهای اساسی با هشدار به کسانی که می خواهند امنیت اقتصادی جامعه را مختل کنند، بیان داشتند که بسیجیان همیشه همپای مسئولان امر، در صحنه حاضر بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی و برخورد با سو استفاده گران هستند.

مسئول عملیات ناحیه احمد بن موسی(ع) با تقدیر از همراهی خوب اداره تعزیرات و همکاری خوب مقام قضایی از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود خصوصا در حوزه های بسیج اصناف و اداری تشکر کرده و از

نام:
ایمیل:
* نظر: