آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون گفت : به مناسبت هفته بسیج 480برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در شهرستان اجرا می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل  چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: هفته بسیج امسال از ۳۰ آبان‌ماه تا ۶ آذرماه به مدت یک هفته با شعار محوری بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین آغاز می‌شود.
وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های قبل برنامه‌های متعددی با رویکرد کمک‌های مومنانه  وبا اجرای بیش از 480ویژه برنامه در سطح شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

480برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان کازرون اجرا می‌شود
وی حضور بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی را بی منت عنوان کرد و افزود: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره کرد و گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار دارد.
توکل از برگزاری مجازی و غیر حضوری مراسم هفته بسیج امسال به خاطر شیوع کرونا خبر داد و گفت: اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و نیز توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی ایجاد امید در بین مردم را از اهداف برنامه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردم نیازمند به حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی هستند که بسیج نیز همراه با دیگر  نهادها در خط مقدم یاری رساندن به مردم قرار دارد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون  توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی وکتابخوانی بامحوریت تبیین گام دوم انقلاب ، طرح آبروی محله و افتخار کوچه‌ها به صورت آنلاین ،تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان کازرون،را عمده برنامه‌های هفته بسیج شهرستان کازرون   عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: