آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزاباد فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد با صدور پیام هفته بسیج را به امت شهید پرور ایران و خصوصا بسیجیان این شهرستان تبریک گفت.
فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد با صدور پیام هفته بسیج را به امت شهید پرور ایران و خصوصا بسیجیان این شهرستان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است : بسمه تعالی پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که در این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی با همان طراوت و سر زندگی سالهای آغازین تولد خود ،در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی میهن اسلامیمان حضور دارد.
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت و یقین و حدیث عشق می دهند و بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق سروده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز ایرانی سربلند و مقتدر داشته باشیم، فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و بسیجیان بزرگوار تبریک می‌گویم و برای تمامی اعضای خانواده عظیم و معظم بسیج در سراسر ایران اسلامی توفیق خدمت افزون‌تر در مسیر حفظ و ترویج آرمان‌های والای انقلاب اسلامی آرزومندم.

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی
نام:
ایمیل:
* نظر: