شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۱:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
مسئول صالحین سپاه جهرم خبر داد:
حجه الاسلام صحرائیان گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی و هماهنگی با سازمان انتقال خون شهرستان جهرم، کارکنان سپاه آن ناحیه و بسیجیان عضو حلقات صالحین پایگاهها، حوزه های مقاومت و کانون های اقشاری آن شهرستان، در طول هفته بسیج، در پویش نذر اهداء خون شرکت می کنند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت هفته مبارک بسیج و با توجه به شرایط خاص بیماری منحوس کرونا و کمبود ذخایر و فرآورده های خونی در کشور، کارکنان سپاه جهرم و بسیجیان ولایتمدار آن خطه، با راه اندازی پویش نذر اهداء خون، به کمک بیماران نیازمند شتافتند.

در همین راستا، حجه الاسلام صحرائیان، مسئول شجره طیبه صالحین سپاه جهرم، در گفتگویی کوتاه به عنوان مجری این برنامه، ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته مبارک بسیج، از طریق فراخوان پویش نذر اهداء خون در فضای مجازی، با استقبال گرم و پرشور  بسیجیان عضو حلقات صالحین پایگاهها، حوزه های مقاومت و کانونهای اقشاری و با همکاری بسیج جامعه پزشکی و سازمان انتقال خون، اهداء خون توسط بسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی، روزانه در هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

حجه الاسلام صحرائیان با اشاره به اهداء خون توسط بسیجیان خادم الشهداء به عنوان اولین گروه از بسیجیان، در اولین روز از هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن، این پویش تا آخرین روز از هفته مبارک بسیج، ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان ضمن درخواست از عموم مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس، مردم با همدلی رشادتهای مثال زدنی را رقم زدند، اکنون نیز در عرصه مبارزه با بیماری منحوس کرونا و وضعیت بد اقتصادی، با یاری یکدیگر، از این شرایط نیز با سربلندی، بیرون خواهند آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: