گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
هفته بسیج:
بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است ، بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن و سمبل مقاومت در برابرظلم می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.امام خمینی(ره)

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است ، بسیج پرچم دار ولایت مداری و  اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن و سمبل مقاومت در برابرظلم می باشد.

تفکر بسیجی از قداست،نیت اوست که جوشان،بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد،خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد و تابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی همه را مجذوب خود می کرد.
سال ۹۹ برای جامعه کارگری سالی پرکار است چرا که کشور و شهرستان متأثر از بیماری کرونا است که این مسئله نیازمندی مردم به تولیدات بیشتر را سبب شده است و از طرفی دیگر شرایط کنونی جهان امروز و تحریم‌های ظالمانه نیز سبب شده است تا کشور عزیز ما دچار چالش‌های اقتصادی متعددی شود که بر همین اساس ضرورت دارد در این شرایط دشوار با گسترش روحیه جهادی و بسیجی از دل این شجره طیبه اهدافی ازجمله رونق تولید را رقم زد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال «جهش تولید» نامیده‌اند که بر همین اساس، بسیج کارگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که کارگران عنصر اصلی تولید هستند.
اینجانب بعنوان خادم مردم و یک بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن این ایام به بسیجیان دریادل و با بصیرت شهرستان ، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان عزیز و بخصوص بسیجیان حوزه کار و تولید، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم شریف ایران زمین  را از ایزد منان مسئلت دارم.

لیلا مختاری

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند

نام:
ایمیل:
* نظر: