گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۱۲۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش گفت: پیوستن بسیجیان به صفوف مدافعان سلامت در هفته مبارک بسیج متجلی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس و روابط عمومی سپاه ناحیه گراش،سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گراش درنشست خبری خود با اصحاب رسانه که در آستانه هفته  بسیج برگزار شد،  از پیوستن بسیجیان به صفوف مدافعان سلامت در موج سوم کرونا خبرداد.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج،  "بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" است افزود: با فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان، شمیم عطر دل افزای بسیج که مبتکر بزرگ و ملکوتی آن حضرت امام خمینی(ره)  است، در جامعه اسلامی و فراتر از آن در جوامع آزادی خواه جهان منتشر می شود.

ستاری ادامه داد: امروزه جمیع آزادی خواهان جهان باتوجه به سبقه اصلی بسیج، که همانا خدمت بی مزد و منت به محرومین می باشد، از موهبت تفکر بسیجی که بر اساس اخلاص بنا شده است برخوردارند.

وی از بسیج به عنوان یک عنصربی بدیل و الگوی تمام عیار جهت رشد و تعالی آزادی خواهانی نام برد که به سوی تعالی انسانیت سوق گرفته است.

ستاری با اشاره به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: "بسیج برای دشمنان بیم آفرین و جهت دوستان امیدآفرین است"،  به برنامه های هفته بسیج اشاره،  و از پیوستن بسیجیان به مدافعان سلامت سخن گفت و اظهار داشت:  اعم برنامه های امسال درقالب مبارزه با بیماری منحوس کروناست که به صورت محله محوری درمساجد و پایگاه های مقاومت بسیج انجام می گیرد. 

تامین مایحتاج بیمارانی که در قرنطینه خانگی هستند، پایش بیماران کرونایی، تامین بسته های معیشتی جهت آسیب دیدگان از کرونا، ایجاد ایستگاه های ایست و بازرسی بهداشتی، و حضور متخصصین داوطلب در کنار کادر درمان شهرستان، از دیگر برنامه های هفته بسیج است که ستاری به آن اشاره کرد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گراش مهمترین برنامه هفته بسیج را ترویج و بازخوانی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: قطعا سردار سلیمانی یک الگوی جهانی برای انسانهایی هست که خدا و انسانیت را قبول دارند؛ فارغ از این که دارای چه مذهبی باشند و دلهاشان به یاد سردار دلها می تپد.

وی پیگیری مشکلات زلزله اخیر دهستان خلیلی را نیز مورد تاکیدقرار داد و از عدم حضور اصحاب رسانه شهرستان در آن منطقه به شدت انتقاد کرد و با تصریح بر تداوم کمک رسانی به خواهران و برادران زلزله زده ی دهستان خلیلی، کمک رسانی ادارات به آن منطقه را لاک پشتی توصیف کرد.

پیوستن بسیجیان به صفوف مدافعان سلامت در هفته مبارک بسیج متجلی می‌شود


نام:
ایمیل:
* نظر: