جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۸:۲۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
به همت بسیج جامعه پزشکی
به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم، به مناسبت هفته مبارک بسیج، با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه، سرهنگ یوسفی جانشین سپاه، مهندس شفعیان فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، از بسیجیان، پرسنل و کادر درمان بیماران کرونایی بیمارستان پیمانیه، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج و مصادف با سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری ع، به همت بسیج جامعه پزشکی آن ناحیه، با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه، مهندس شفعیان فرماندار و سرهنگ یوسفی جانشین سپاه، نماینده دفتر آستان قدس رضوی و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، از بسیجیان، پرسنل و کادر درمان بیماران کرونایی بیمارستان پیمانیه، تقدیر به عمل آمد.

بر همین اساس، سرهنگ یوسفی جانشین فرمانده سپاه جهرم، در این مراسم، ضمن تقدیر از کادر خدوم بیمارستان پیمانیه و مدافعان سلامت، اظهار داشت: کادر درمان آن بیمارستان به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، می باشند که عقبه این خط مقدم بسیجیان شهرستان جهرم هستند، نگران نباشید چون ما تا آخر با شما ایستاده ایم.

وی در ادامه به نمایندگی از بسیجیان آن شهرستان، آمادگی سپاه را در جهت کمک و یاری رسانی به مجموعه پزشکی شهرستان، اعلام نمود.

جانشین سپاه جهرم با بر شمردن خدمات بسیج در همین راستا در ایام فراگیری ویروس منحوس کرونا، از مردم شهرستان جهرم نیز درخواست نمود که به پروتکل های بهداشتی اهمیت داده تا از فشار کاری پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های مطهری و پیمانیه، کم شود.

در پایان این مراسم لوح یادبود مزین به تمثال مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری به رسم یادبود به کادر درمان بیمارستان پیمانیه به همراه ششصد بسته پذیرایی، اهداء شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: