پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
به همت کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم
در ششمین روز از هفته مبارک بسیج، با حضور جانشین فرماندهی سپاه جهرم، از کادر درمانی و اعضای بسیج جامعه پزشکی پایگاه بیمارستان شهید مطهری جهرم تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی آن شهرستان، با حضور سرهنگ پاسدار قاسم یوسفی جانشین سپاه جهرم و تنی چند از شورای فرماندهی آن ناحیه، از ریاست و کادر درمان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج بیمارستان شهید مطهری، به مناسبت هفته مبارک بسیج، با اهداء شاخه گل و لوح مزین به تمثال مبارک مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز بیمارستان مطهری برگزار گردید، سرهنگ یوسفی ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج، از زحمات کادر درمان آن مجموعه قدردانی نمود.

وی با اشاره به شرایط خاص اجتماعی به خاطر وجود بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی و بسیجی، در این شرایط گره گشای بسیاری از کارهاست.

جانشین سپاه جهرم، از همراهی مجموعه بزرگ بسیج و سپاه شهرستان با مجموعه مدافعان سلامت و کادر درمان آن شهرستان خبر داد و افزود: هر کجا نیاز به مجموعه بسیج احساس شود با تمام توان در خدمت به مردم و مدافعان سلامت، کوتاهی نخواهیم نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: