آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی؛
تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است. او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می بخشد. اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و مرز و بوم است.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم


وَكَأَيِّن مِّن نَّبِيٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِير؛
«چه بسا پيامبراني كه به همراهي آنان، مردان خداپرستِ بسياري نبرد كردند»

هفته بسیج یادآور رشادت ها و مجاهدت های بزرگ مردانی است که با فریاد لبیک یا حسین، مکتب حیات بخش اسلام را جانی دوباره بخشیدند.

کسانی که با تمام وجود و شجاعتی بی نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی با فدا نمودن با ارزش ترین موهبت الهی که همان جان خود می باشد، صفحه ایی بی بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زدند.

مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد.

بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ نماید، چرا که به فرموده مولایش، امام حسین(ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در با ورها و ارزش هاست.


تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است. تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است. او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می بخشد. اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و مرز و بوم است.

بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است. بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد. بسیجی بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است. بسیجی عاشق و مرید ولایت است، چرا که سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است. اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است. بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

بسیج در کلام امام

در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، زیرا که گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده[اند]. اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

و در آخر بسیج دانشگاه آزاد ممسنی ،هفته بسیج را بر بسیجیان مخلص تبریک عرض میکند.
نام:
ایمیل:
* نظر: