کد خبر: ۱۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
با هدف نظارت بر بازار صورت گرفت:
فرمانده سپاه اقلید از راه‌اندازی قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول با هدف مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرهنگ پاسدار مهدی صالحی در جمع خبرنگاران در اقلید، از راه‎اندازی قرارگاه 17 ربیع‌الاول در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه با حضور بسیجیان اصناف و محلات و با هدف نظارت بیشتر بر بازار، کنترل قیمت‌ها و مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار تشکیل شد.

وی با اشاره به همراهی و حضور همیشگی بسیجیان در عرصه‌های متعدد و همراهی با بخش‌های مختلف برای خدمت به ملت و کشور، تصریح کرد: تشکیل قرارگاه 17 ربیع‌الاول به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران‌فروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی صورت گرفته و با مشارکت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات ، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

فرمانده سپاه اقلید عنوان داشت: نیروهای مردمی بسیجی پس از اعلام آمادگی حضور در اجرای این طرح، به صنعت و معدن معرفی شده و پس از ثبت‌نام در پورتال این سازمان، برای آن‌ها کد شناسایی تعریف شده و در نظارت بر بازار سطح شهرستان با بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف همکاری و همراهی می‌کنند.

صالحی در پایان سخنان خود با اشاره به 750 مورد تذکر لسانی و تشکیل حدود 60 پرونده تخلف صنفی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون که همزمان با آغاز هفته بسیج بود، یادآور شد: بسیجیان برای شرکت و همکاری در این طرح می‌توانند به بسیج اصناف شهرستان اقلید مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: