شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۷:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین
بیش از 20 گشت محله محور از حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج، طی رزمایش مشترکی با کارکنان نیروی انتظامی، به مناسبت هفته مبارک بسیج، به انجام ماموریت پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، رزمایش گشت های محله محور پایگاه های مقاومت حوزه بسیج بقیه الله عج آن شهرستان به همراه گشتهای امنیتی نیروی انتظامی طی برنامه ای مشترک، در سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، به انجام ماموریت پرداختند.

سرگرد پاسدار محمد کوثریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: گشتهای رضویون بسیج، با هدف بالابردن امنیت اجتماعی و با همکاری و هم افزایی با ماموریت کارکنان خدوم نیروی انتظامی برگزار میشود.

وی با اشاره به اهمیت امنیت روانی و اجتماعی در سطح جامعه گفت: بیش از 20 گشت محله محور بسیج از پانزده پایگاه زیرمجموعه آنم حوزه مقاومت در این رزمایش شرکت نموده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج با تأکید بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، افزود: گشتهای محله محور بسیجی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت موتوری و خودرویی در سطح محله های غرب شهر جهرم انجام ماموریت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: