پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفت
به همت مسئولین و بسیجیان حوزه مقاومت دانشجوئی و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه زرقان، بیش از ١٠٠٠ بسته از داروی امام کاظم علیه السلام که اثرات مثبت و چشمگیر آن در پیشگیری و درمان بیماری کرونا اثبات شده است، تهیّه و در میان مردم توزیع گردید.
به همت مسئولین و بسیجیان حوزه مقاومت دانشجوئی و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه زرقان، تعدادی ماسک و ماده ضدعفونی کننده به همراه ماسک توزیع شد.

همچنین بیش از ١٠٠٠ بسته از داروی امام کاظم علیه السلام که اثرات مثبت و چشمگیر آن در پیشگیری و درمان بیماری کرونا اثبات شده است، تهیّه و در میان مردم توزیع گردید.

این دارو که سفارش امام کاظم علیه السلام می باشد، یک واکسن طبیعی در مقابل بیماری ها مختلف است و خواص بسیاری دارد. مصرف این دارو یک نوع واکسیناسیون اسلامی است و سیستم ایمنی بدن را تقویت و از ابتلا به بیماری ها جلو گیری می کند. در پیشگیری و درمان بیماری های شایع مانند آنفولانزا بسیار موثر است.

ساختاری که این دارو دارد به گونه ای است که با تغییر فصل یکی از ترکیبات آن عوض می شود. شاید باور کردن این مطلب سخت باشد اما همین داروی ساده می تواند این همه خاصیت داشته باشد.

در روایت این دارو این گونه آمده:

«امام کاظم (علیه السلام) مبتلا به بیماری شدند و طبیبان داروهای مختلفی برای ایشان تجویز کردند، امام فرمودند به کجا می‌روید، از این دارو که سید داروهاست استفاده کنید، هلیله و رازیانه و شکر در ابتدای تابستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه و در ابتدای زمستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه به‌جای رازیانه، مصطکی جایگزین کنید، پس تا زمان مرگ مریض نخواهید شد.» [طب الائمه ابن بسطام ص ۵۰]

ترکیب دارو:

جزء رموز این دارو این است که ترکیب این دارو در فصل تابستان و زمستان (فصل گرم و سرد) متفاوت می شود.

ترکیب این دارو در تابستان = هلیله سیاه + رازیانه + شکر سرخ
و در زمستان = هلیله سیاه + مصطکی + شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد)


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: