چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین
همزمان با آغاز هفته بسیج، پایگاه ها و بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان زرقان نیز در عرصه فرهنگ و سلامت به میدان آمدند و خدمات قابل توجهی ارائه نمودند.
هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین امسال با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» شروع شد و این بار خواهران بسیجی نیز در خدمت به مردم و در مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمدند.

پایگاه های سطح شهر نیز با آمادگی کامل برنامه های خدماتی خود را انجام دادند.
از این خدمات می توان به تهیه و توزیع ماسک و بروشور راههای مقابله با کرونا در سطح شهر زرقان اشاره نمود. همچنین بسیجیان پایگاه حضرت أم الأئمه علیها السلام نیز در محله ی شهریار نسبت به توزیع ماسک و بروشور اقدام نمودند.

در اقدام مهم دیگر، این حوزه مقاومت نسبت به تهیه ی 30 بسته غذایی و بهداشتی و بسته بندی آن مبادرت نمود و سپس با شناسایی 30 خانوار نیازمند، بسته ها را به دست آن ها رساند.
ارزش تقریبی این بسته ها یک میلیون تومان بود که با کمک پایگاه حضرت مریم(سلام الله علیها) صورت گرفت.

گروه جهادی شهیدان گل محمدی نیز در اقدامی خداپسندانه، با پخت نان و توزیع در میان نیازمندان به رزمایش کمک مؤمنانه پیوستند.

پایگاه مقاومت حضرت نجمه(علیها سلام) نیز با برگزاری مسابقه کتاب خوانی و اهدای جوایز به برندگان، در عرصه فرهنگی و سبک زندگی اسلامی فعالیت مؤثری انجام داد.

تیم رضویون حوزه نیز با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه، در عرصه ی مهم امر به معروف و نهی از منکر وارد شدند و با تذکر لسانی و همچنین توزیع پوسترهای «استفاده از ماسک وظیفه همگانی است» و نصب آن در مغازه های سطح شهر زرقان و لپوئی، کارهای خوبی انجام دادند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: