آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

به گزارش تنویر نشست کارگروه طرح صنعت یار با هدف کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی با حضور سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون، رنجبر معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، محمدی سرپرست اداره صمت، اعتمادی رییس اداره امور مالیاتی، منتصری رییس سازمان تامین اجتماعی، محمدزاده معاون جهادکشاورزی، صادق زاده مدیر شهرک های صنعتی، شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعتی سپاه و مدیران شرکت های تولیدی صنعتی تشکیل شد.

در ابتداشفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعتی به تشریح طرح اعتلای صنعت یار پرداخت و اظهار داشت: عارضه یابی۵۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی نیمه فعال و راکد از اولویت های اصلی بسیج مهندسین صنعتی سپاه کازرون در سال جهش تولید می باشد.

وی افزود: طرح صنعت یار به منظور پایش، عارضه یابی و احیا واحدهای راکد و نیمه فعال در سطح خرد و متوسط با حضور پایشگران بسیج مهندسین صنعتی اجرا می شود تا با رفع مشکلات و موانع، این واحدها دوباره وارد چرخه تولید شوند.

در ادامه سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز در کارگروه طرح صنعت یار بیان داشت: مجموعه بسیج و سپاه ظرفیت و  توانمندی های تخصصی خود در زمینه صنعت و تولید را در اختیار و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان قرار می دهد تا با کمک متخصصین بسیج مهندسین صنعتی و سایر دستگاههای مرتبط در زمینه رفع مشکلات و موانع تولید، گام های موثری در سال جهش تولید و رفع مشکلات صنایع برداشته شود.

در پایان داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از  زحمات مدیران واحدهای تولیدی بدلیل تلاش و جهاد در خط مقدم تولید و نیز هم افزایی در زمینه کمک به حل مشکلات شهرک صنعتی در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: ظرفیت های خیلی خوبی در این منطقه صنعتی برای تولید و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار وجود دارد.

وی افزود: شناسایی موانع و بهره گیری از فرصت ها در راستای پیگیری، تعامل و نگاه کارشناسانه رمز موفقیت در رونق تولید و کسب و کار در سال جهش تولید است.

گفتنی است در کارگروه طرح صنعت یار مشکلات شرکت های *تولید نایلون تارا کازرون تولیدکننده نایلون و پلاستیک* و *شرکت پارلا تولیدکننده مواد شوینده خانگی گیاهی* مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی جهت تولیدکنندگان اتخاذ گردید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: