شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان
در پایان هفته پرخیر و برکت بسیج، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان طی صدور پیامی به بسیجیان این شهرستان، از آنان تقدیر و تشکر و برای آن ها آرزوی سربلندی و موفقیت نمودند.
متن کامل پیامی که سرهنگ افشاریان به مناسبت پایان هفته بسیج خطاب به بسیجیان شهرستان زرقان صادر نمودند، بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بسیجیان عزیز شهرستان زرقان

سلام علیکم
خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق درک این مناسبت مهم یعنی هفته ی پر خیر و برکت بسیج را به ما عطا نمود تا بتوانیم جلوه های صفا و صمیمیت بسیجی، ایمان و معنویت بسیجی، پشتکار و اراده بسیجی و جهاد و ایثار بسیجی را شاهد باشیم.
بسیج لشکر مخلص خداست و 41 سال است که با حضورپررنگ و حدّاکثری همراه با اخلاص در هر بحران و حادثه ای که شامل این نظام مقدّس گردیده، وارد شده و با موفّقیت پشت سر گذاشته است.
بسیج و بسیجی، خود را پیرو و شاگرد محض ولایت و امامین انقلاب اسلامی دانسته وبا همه وجود اعتقاد دارد که برای سعادت و نجات از هر مانع و بن بستی باید مطیع امر ولایت بود تا ترفندها و توطئه های دشمنان خنثی گردد.
امروز در این دوران سخت و پرماجرا خصوصا معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی، تنها راه برون رفت از آن، عمل و اقدام بسیجی وار و واردشدن به مسائل با روحیه ی بسیجی است و این تفکر بسیجی است که برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی و همان تفکر ولایی است و می تواند بر همه تفکرهای بشری و مادی برتری داشته باشد.

در پایان، صمیمانه از تلاش ها و زحمات یکایک بسیجیان عزیز شهرستان پرافتخار و انقلابی زرقان در اجرای برنامه های مختلف خصوصا برگزاری رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه که حاصل کار جمعی و هم افزایی با خیریه ها و مسئولین شهرستان بود، تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات شما خوبان را از خدای متعال خواهانم.
سالم، سربلند و پیروز باشید.

برادر کوچکتان افشاریان
خادم بسیجیان شهرستان زرقان
6/9/1399


مطالب مرتبط
برچسب ها: بسیج ، پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: