آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
پایگاه بسیج دانشجویی شهید باکری دانشکده فنی امام رضا(ع ) ممسنی در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد؛
امروز دشمن با ترور دانشمند بالا رده ی هسته ای کشور عزیزمان آقای محسن فخری زاده همچون شهیدان احمدی روشن ، رضایی ،شهریاری و...ثابت کرد که هر وقت دربرابر اقتدار و غرور این ملت سرافراز کم می آورد دست به چنین جنایاتی می زند.
پایگاه بسیج دانشجویی شهید باکری دانشکده فنی امام رضا علیه السلام ممسنی در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.

دشمن ثابت کرد هر وقت در برابر اقتدار و غرور این ملت کم می آورد دست به چنین جنایاتی می زند



بسم الله الرحمن الرحیم
«یا أیها الذین آمنوا لاتتخذوا الیهود و النصاری أولیاء، بعضهم أولیاء بعض و من یتولهم منکم فإنه منهم، إن الله لایهدی القوم الظالمین»
سوره مائده آیت 51

امروز 1399/09/07باید بار دیگر عکس و نام سرباز رشید و دانشمند بزرگی از از این آب و خاک را در کنار دیگر دانشمندان و شهدای ترور قرار دهیم.

امروز دشمن با ترور دانشمند بالا رده ی هسته ای کشور عزیزمان اقای محسن فخری زاده همچون شهیدان احمدی روشن ، رضایی ،شهریاری و...ثابت کرد که هر وقت دربرابر اقتدار و غرور این ملت سرافراز کم می آورد دست به چنین جنایاتی میزند.

دشمن با این عمل وحشیانه خود برگی بر جنایت خود، و کینه ای دیگر همچون کینه ی ترور سردار شهیدمان بر دلهای ما نهاد.

این ترور باید همچون ترور سردار سلیمانی درسی باشد برای کسانی که هنوز به مذاکره با امریکا دل بسته اند، بدانند که این است منطق صهیونیست و امریکا.

دشمن بداند که مطمئنا این اقدام آنها بی پاسخ نخواهد ماند و ما در صحنه های تاریخی گذشته این را به جهانیان ثابت کرده ایم و به قول رهبرمان: دوران بزن در رو تمام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: